
hoe plaats ik een bestelling?
Via de website kun je heel makkelijk een bestelling doen. Plaats artikelen in je winkelmandje en vervolg de stappen in het betaalproces.
ik HEB geen orderbevestiging ontvangen?
Heb je een bestelling geplaatst, maar geen bevestiging ontvangen?
Dan is er iets verkeerd gegaan. Neem contact met ons op via de mail zodat we dit samen kunnen oplossen.
kan ik OOK achteraf betalen bij jullie?
Jazeker! Naast gewoon betalen via iDeal, kun je bij ons ook achteraf betalen via Klarna.
mag ik sale of outlet artikelen OOK retourneren?
SALE-items mogen ook binnen 14 dagen geretourneerd worden. Hiervoor geldt alleen dat de teruggave in shoptegoed wordt terugbetaald.
met welke vervoerder werken jullie?
Wij werken samen met DHL en PostNL.
ik HEB een verkeerd adres opgegeven. wat nu?
Geen paniek, maar neem wel z.s.m. contact met ons op zodat wij het nog kunnen aanpassen. Zodra je bestelling is meegegaan met de post kunnen we het adres helaas niet meer aanpassen.
versturen jullie OOK naar HET buitenland?
Jazeker! Gooische Boutique heeft klanten uit verschillende delen van Europa & Azie. We versturen bestellingen wereldwijd.
De verzendkosten liggen echter wel hoger dan binnen Nederland.
Houdt er rekening mee dat de levering ook enigzins langer duurt.